Telefony kontaktowe: 538 442 328
2016-10-28

TRUE Test - płatkowy Test Alergiczny

TRUE TEST

Pierwszy gotowy do użycia naskórkowy test płatkowy

• Szybka i wygodna aplikacja

• Najwyższa wiarygodność odczytu

• Powtarzalność i czułośc badania

• Bezpieczeństwo stosowania

• Najwyższy standard jakości produkcji

• Stabilna, standaryzowana dawka alergenów

​Szybka i wiarygodna diagnostyka alergicznego kontaktowego zapalenia skóry

• True Test składa się z dwóch gotowych do użycia plastrów samoprzylepnych zawierających standaryzowaną dawkę alergenów

• Plastry zawierają w sumie 47 alergenów (pojedynczych plastró lub mieszanin)

• Miejsca na których umieszczone są alergeny pokryte są specjalną powłoką gwarantującą ich stabilność przez cały okres ważności produktu

• Skład alergenów został dobrany zgodnie z europejskimi i międzynarodowymi wytycznymi, które określają 75% przyczyn alergicznego kontaktowego zapalenia skóry.

True Test - pierwszy krok w kierunku rozpoznania

• Wiarygodność odczytu. Stabilność alergenów jest gwarantowana przez cały okres ważności preparatu. Plaster został opracowany tak, aby zapewnić najwyższą biodostępność substancji.
  • Właściwe stężenie alergenów. True Testto wyjątkowe narzędzie umożliwiające prawidłową diagnozę alergicznego kontaktowego zapalenia skóry. Eliminacja ryzyka błędu wynikającego z powodów "technicznych" zapewnia dokłądność rozpoznania.
  • Optymalna dawka alergenów określana na drodze badań klinicznych. Optymalna dawka każdego alergenu w teście True Test zostałą określona dzięki badaniom klinicznym. Przeprowadzono ponad 40 badań klinicznych z udziałem 5571 pacjentów. Badania te wykazały, że True Test jest skuteczną i bezpieczną metodą diagnostyki alergicznego kontaktowego zapalenia skóry.
  • Akceptacja najwyższych autorytetów w dziedzinie ochrony zdrowia. True Test to jedyny naskórkowy test płątkowy posiadający akceptację FDA oraz jedyny zgodny z prawem Uni Europejskiej dotyczącym produktów leczniczych

Zasady stosowania True Test

Test wykonuje się w celu potwierdzenia lub wykluczenia nadwrażliwości (uczulenia) na którąkolwiek z substancji wchodzących w skład paneli.

Stężenie poszczególnych alergenów dobrano tak, by było wystarczająco duże do wywołania reakcji (również u pacjentów z niewielką nadwrażliwością) i na tyle małe, by zminimalizować ryzyko reakcji podrażnienia.

Produkt przeznaczony jest wyłącznie do diagnostyki.

Zanim zastosuje się TRUE TEST

Nie należy stosować TRUE TEST jeśli:
Występuje ostre zapalenie skóry ponieważ w tym przypadku mogą wystąpić silne reakcje, może również dojść do nasilenia objawów ostrego zapalenia skóry. Wykonanie testu należy odłożyć do czasu ustąpienia zaostrzenia objawów.

Zachować szczególną ostrożność stosując TRUE TEST:
Należy chronić miejsce aplikacji testu przed wilgocią. Podczas kąpieli w wannie lub pod prysznicem należy pamiętać, by nie zamoczyć samego plastra ani skóry w jego okolicy. Jeżeli dojdzie do zamoczenia, plaster może się odkleić. W takim przypadku będzie konieczne powtórzenie testu. Z tego samego powodu należy unikać wszelkich sytuacji (np.: opalania lub ćwiczeń fizycznych), w których może dojść do nadmiernego wydzielania potu.

Należy unikać przebywania w słońcu oraz w solarium, ponieważ ekspozycja na światło może wpływać na wyniki testu.

Substancje znajdujące się w zestawie rzadko mogą spowodować uczulenie. Wystąpienie reakcji po 7 dniach lub później po aplikacji testu może świadczyć o nabyciu nadwrażliwości kontaktowej.

Zespół nadwrażliwości skóry pleców (ang. angry back) jest stanem, w którym dochodzi do reakcji nadwrażliwości wywołanej przez zapalenie skóry w innej części ciała lub przez silną reakcję alergiczna na testowane alergeny.

Nie należy naklejać plastra na skórę w miejscu zmian trądzikowych, blizn, ognisk wyprysku lub innych zmian mogących wpływać na wyniki testu.

Należy zachować szczególną ostrożność oceniając wyniki testu u pacjentów, u których występują jednocześnie liczne dodatnie wyniki testu na poszczególne substancje testujące. W celu weryfikacji wyników fałszywie dodatnich może być konieczne ponowne wykonanie testu po upływie pewnego czasu.

Stosowanie TRUE TEST u dzieci:
Nie potwierdzono bezpieczeństwa i skuteczności TRUE TEST u dzieci.

Ciąża
Nie zaleca się stosowania zestawu TRUE TEST u kobiet w ciąży.

Karmienie piersią
Nie zaleca się stosowania zestawu TRUE TEST u kobiet karmiących piersią.

Stosowanie innych leków
Stosowanie kortykosteroidów może hamować powstanie dodatniej reakcji.

Należy przerwać stosowanie kortykosteroidów o działaniu miejscowym lub ogólnym (jeżeli dzienna dawka przekracza dawkę odpowiadającą 10 mg prednizolonu) przynajmniej 2 tygodnie przed przeprowadzeniem testu.

W przypadku wystąpienia silnej reakcji pod wpływem TRUE TEST można zastosować miejscowo preparaty kortykosteroidów. W sporadycznych przypadkach może być konieczne zastosowanie kortykosteroidów o działaniu ogólnym.

Przedawkowanie
Nie dotyczy.

Możliwe działanie niepożądane.
Zmiany związane z dodatnią reakcją ustępują zwykle w ciągu 1-2 tygodni. W rzadkich przypadkach reakcje miejscowe mogą utrzymywać się przez miesiąc, powodując przejściowe odbarwienie skóry.

materiał pochodzi ze źródeł reklamowych producenta

Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się więcej:

Rejestracja tel 538 442 328

dr Wojciech Żarow tel. 604 235 336
dr Elżbieta Rutkowska tel. 604 236 402

lub e-mail: kontakt@dermatologiabielsko.pl

Promocje

Osocze Bogatopłytkowe - Twarz + Szyja  990 PLN -  690 PLN
Nici Liftingujące PDO First Lift, First Lift Screw - 90 PLN - 49 PLN
Nici Liftingujące PDO First Lift Barb - 500 PLN - 390 PLN

Polecają nas
Nasi specjaliści przyjmują

Czynne Poniedziałek- Piątek od 11.30 do 20.00

Rejestracja - 538 442 328
Wojciech Żarow
lek. med. specjalista dermatolog, lekarz medycyny estetycznej
Elżbieta Rutkowska 604 236 402
lek.med. specjalista dermatolog, lekarz medycyny estetycznej

Blog Dermatologa

Zobacz nasze porady pisane na każdą porę roku. Dowiesz się z nich o tym jak dbać o skórę i młody wygląd.