Rejestracja 538 442 328
w godz. 9.00 - 18.00

Wypadanie włosów

My leczymy Wypadanie Włosów w Bielsku Białej

Gabinet Dermatologiczny w Bielsku Białej wykonuje zabiegi zapobiegające wypadaniu włosów.
Umów się na konsultacje z naszym specjalistą dermatologiem aby zapobiec łysieniu:

Najczęstsze przyczyny wypadania włosów

Przyczyny wypadania włosów są na ogół trudne do określenia. Łysienie może być związane ze stresem, chorobami skóry głowy (łojotok, łupież), zaburzeniami ogólnoustrojowymi (nowotwory, choroby tarczycy), ubogą dietą, niedoborem witamin, chorobami układu krążenia, zaburzeniami hormonalnymi (ciąża, laktacja, menopauza), czy sezonową utratą włosów. Masowe wypadanie włosów o nagłym początku niekiedy stanowi reakcję niepożądaną na stosowanie leków (chemioterapia, retinoidy) bądź środków chemicznych, takich jak farby, trwała ondulacja.

Czy iść do lekarza gdy wypadają włosy?

Utrata nawet 120 włosów dziennie nie jest niczym nieprawidłowym. Jest to niewiele w porównaniu z całkowitą liczbą włosów na głowie wynoszącą około 100 000! Wypadanie włosów to po prostu ostatnia faza rozwoju włosa: faza telogen. Niepokojące jest bardziej intensywne wypadanie włosów. Nalezy pamiętać że pielęgnacja włosów musi byc uzupełnieiona pielęgnacją skóry głowy.

Zapobiegamy łysieniu w Bielsku Białej!

W wypadaniu włosów oprócz leczenia przyczynowego prowadzonego przez odpowiedniego specjalistę (endokrynologa, ginekologa, dermatologa), medycyna estetyczna oferuje niezwykle skuteczną niechirurgiczną terapię wspomagającą, jaką jest Mezoterapia.

Mezoterapia - owłosionej skóry głowy działa pobudzająco, zwiększa ukrwienie i odżywienie mieszków włosowych, co prowadzi do zatrzymania wypadania włosów, a także stwarza jak najkorzystniejsze warunki do ich odrostu. Skład preparatu podawanego podczas zabiegu każdorazowo dobiera lekarz naszego Gabinetu Dermatologicznego w Bielsku Białej, biorąc pod uwagę wiek, płeć i rodzaj problemu zdrowotnego pacjenta. Preparaty zawierają związki mineralne, witaminy, leki przeciwzapalne, krzemionkę organiczną, minoksydyl, oligoelementy, dekspantenol i inne składniki sprzyjające regeneracji struktury włosów.

Zapobiegamy wypadaniu włosów w Bielsku Białej rozpoczynając od ustalenia właściwej diagnozy stanu chorobowego pacjenta. Nasi lekarze specjaliści pomogą znaleźć przyczyny wypadania włosów. Rozpoczęcie terapii i leczenia związane jest często z wyeliminowaniem czynnika chorobotwórczego z organizmu ludzkiego. Może byc potrzebna zmiana diety.

Wykonywanie zabiegów mezoterapii owłosionej skóry głowy przynosi szczególnie dobre efekty w następujących przypadkach:

• sezonowe wypadanie włosów
  • łysienie polekowe
  • łysienie typu męskiego
  • przerzedzenie włosów związane z wiekiem
  • wypadanie włosów po przebytej chorobie
  • wypadanie włosów na skutek ubogiej diety
  • łysienie związane z zaburzeniami krążenia
  • utrata włosów na podłożu zmian hormonalnych (w okresie ciąży, laktacji)
  • łysienie plackowate
  • słabe i wymagające silnego odżywienia włosy
  • włosy wypadające na tle łojotoku skóry głowy

Stosujemy mezoterapię igłową w zapobieganiu łysieniu.

Więcej o leczeniu wypadania włosów możesz przeczytać w artykule o Osoczu Bogatopłytkowym

Wychodząc naprzeciw potrzebom pacjentów w naszym Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej w Bielsku Białej pacjenci moga płacić w ratach (Zabiegi na Raty) za zabiegi mezoterapii na skórze głowy. W prosty i szybki sposób nasi lekarze wytłumaczą pacjentom jak mozna skorzystać z systemów ratalnych na leczenie łysienia w Bielsku Białej.

Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej zapobiega łysieniu, wypadaniu włosów w Bielsku Białej. Chcesz zapobiec wypadaniu włosów? Skontaktuj się z najlepszymi specjalistami i dowiedz się jak zmniejszyć ilość wypadanych włosów.

Zapraszamy na naszego bloga

Nasi lekarze

Promocje

REJESTRACJA